یــادهـــــا و خــاطـــــــــــــــره هـــــا

یــادهـــــا و خــاطـــــــــــــــره هـــــا

رســول خــدا (ص) : مــــردم در خــواب انـد وقتــى کـه می میــرنــد, بیـــدار مـیشــونــد
یــادهـــــا و خــاطـــــــــــــــره هـــــا

یــادهـــــا و خــاطـــــــــــــــره هـــــا

رســول خــدا (ص) : مــــردم در خــواب انـد وقتــى کـه می میــرنــد, بیـــدار مـیشــونــد

خدایا من عشق را هم از تو می خواهم

خدایا، من عشق به تو را هم از تو می خواهم وعشق به عاشقانت را وعشق رابه هر کاری که مرا به تو نزدیک کند

خدایا ...

خدایا، مرا راهی ده که فقط به در خانه ی تو توانم آمد .

دستی ، که فقط در خانه تو توانم کوفت .

خدایا، من را چشمی ده که فقط گریان تو باشد وسینه ای که فقط سوزان تو .

به من نگاهی ده که جز رو ی تو نتوانم دید .

وگوشی که جز صدای تو نتواند شنید

خودت را معشوقترین من قرار ده . مرا عاشقترین خویش .

خدایا، چشم جویبار عشق مرا به تماشای دریایت روشنی ده ،

مبادا دل من اسیر کوی دیگری شود و پیشانی محبت من بر خاک دیگری بساید .

خدایا مرغ دلم که در دام توست، مبادا که یاد آشیان دیگری کند .

خدایا...
همزمان بارشد گیاه محبتت در باغچه ی دلم هر چه هرزه گیاه هست از ریشه بخشکان .

خدایا...
نکند که روی از من بتابی ونشود که نگاه حیران مرا منتظر بگذاری

ای پاسخ دهنده و ای اجابت کننده

ای گل بخش دیگران ازگل گلستان توای باغبان باغ رحمت ،ای عزیز و مهربانم،ای خدای بی همتای من. 

                                                                   3mgn78qtx761 

منبع: http://www.ashpazonline.com

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد