یــادهـــــا و خــاطـــــــــــــــره هـــــا

یــادهـــــا و خــاطـــــــــــــــره هـــــا

رســول خــدا (ص) : مــــردم در خــواب انـد وقتــى کـه می میــرنــد, بیـــدار مـیشــونــد
یــادهـــــا و خــاطـــــــــــــــره هـــــا

یــادهـــــا و خــاطـــــــــــــــره هـــــا

رســول خــدا (ص) : مــــردم در خــواب انـد وقتــى کـه می میــرنــد, بیـــدار مـیشــونــد

سرمایه گذاری در عشق


هفت سرمایه گذاری کوچک درعشق که سود کلانی برای آقایان به ارمغان می آورد.

زن ها پرتوقع نیستند و به راحتی می توان آنها را خوشحال کرد.فقط باید بدانید که چکار کنید.

مردها با اعمال بسیار ساده و پیش پا افتاده می توانند، زن زندگی خود را خوشحال کنند. این اعمال که هفت توصیه است و بکارگیری آنها در زندگی بسیار ساده و هزینه فراوانی ندارد موجب می شود که شریک زندگی شما زنی باشد:



الف) که خلق وخوی بهتری دارد.

ب) که آرام تر بوده کم تر عصبی باشد.

ج) که شکایت نمی کند و نق نمی زند.

د) که همنشینی با او لذت بخش تر است.

ه) که فکر می کند شما بهترین شوهر و مرد دنیا هستید.

و) که دوست دارد بیشتر با شما رابطه ی جنسی داشته باشد.

اما آن هفت توصیه که ما آنها را سرمایه گذاری های کوچک در عشق می دانیم تا سودهای کلانی ببریم کدامند؟

این هفت مورد در رابطه با همسرتان است و با انجام آنها سودهای کلانی می برید.

1-به مناسبتهای مختلف به همسرتان کارت تبریک بدهید.

2-برایش یادداشت بگذارید.

3-در میان روز به وی تلفن بزنید.

4-نزد دیگران از او تعریف کنید.

5-برای با او بودن برنامه ریزی کنید.

6-با او به خرید بروید.

7-او را متعجب و غافلگیر کنید.

1-کارت تبریک:

زن ها عاشق کارت تبریک هستند.هرگز از آن سیر نمی شوند. در تحقیقات و مصاحبه ها همه زن ها بدون استثناء به کارت تبریک اشاره کرده اند.در اینجا منظور تنها به مناسبت خاصی همچون تولدها و سالگردها نیست. به بهانه های مختلف می توانید کارت های مختلفی را به نامزد/همسر خود بدهید. کارت های مضحک و خنده دار، رمانتیک، زیبا، دست ساز، و ساده هر چه بیشتر، بهتر!
می پرسید، چرا زن ها عاشق کارت هستند؟

پاسخ این است: زیرا کارت تبریک یکی از نشانه های توجه به زنان می باشد. نشانه هایی مسلم از اینکه به آنها فکر می کنید و برای آن ها خود را به زحمت انداخته اید. زنان آنها را نگه می دارند. بارها و بارها آنها را می خوانند و نزد دوستانشان به آنها می نازند!

دفعات بیشتری به روابط جنسی با شما نیاز پیدا می کنیم.خب، نظرتان چیست؟ آیا نمی خواهید به مغازه ی محله تان سری بزنید؟!

2-یادداشت گذاشتن:

یادداشت روی بالش یا هرجایی که وقتی از خواب بیدار می شود زودتر آنرا ببیند. زن دوست دارد یادداشت با خط خودتان باشد.هر چه باشد: یادداشتی کوتاه، یک نقاشی کوچک، یا فقط یک جمله ی ساده . مختصر دو کلمه ای:«دوستت دارم.» که البته بسیار شخصی تر و صمیمانه تر و حتی به مراتب بهتر از کارت است. همچنین ارزان تر!

چقدر طول می کشد تا یادداشت کوتاه و ساده ای را برای همسرتان بنویسید؟ ده ثانیه؟ با ده ثانیه وقت صرف کردن و دل همسر را تسخیر کردن کار سختی است؟

با این کار ساده موجب خواهید شد همسرتان تمام روز بسیار سرحال و با نشاط باشد و تمامی اشتباهات کوچک آن روز شما را ببخشد و لباس خواب زیبا و مورد علاقه ی شما را از کمد بیرون بیاورد و بپوشد.

بسیاری از زنان بهترین هدیه خود را دفترچه یادداشتی می دانند که به مناسبتی خاص همسرشان به آنها هدیه کرده است و اظهار داشته اند که هیچ جواهر گران قیمت و نه هیچ چیز دیگری نمی تواند با آن رقابت کند. چرا؟

زیرا حاوی کلمات و جملات اوست. و برای یک زن حرف های عاشقانه و کلمات محبت آمیزی که مرد زندگیش به او هدیه داده است، گنجینه ای گرانبهاست که تا ابد در قلب های خود نگاه خواهد داشت.



3-زنگ زدن در میان روز:

زن ها تشنه ی ارتباط هستند.ارتباط، قلب زن را تغذیه می کند و احساس محبوبیت به او می دهد و حتی او را به لحاظ جنسی تحریک می کند. بخصوص در اوقاتی که از نظر فیزیکی با شما نیستند دوست دارند ارتباط خود را با آنها حفظ کنید، زیرا نشان دهنده ی این است که به آنها فکر می کنید.

اگر می خواهید نامزد یا همسر خود را خوشحال سازید از دستورالعمل یک دقیقه ای زیر استفاده کنید.در بین روز گوشی تلفن را بردارید و به او زنگ بزنید. شصت ثانیه از وقت خود را بر روی خوشحالی او سرمایه گذاری کنید. لازم نیست چیز بخصوصی برای گفتن داشته باشید. صرف شنیدن صدای شما آنها را خوشحال می سازد. جملات زیر در ضمن بسیار مفید و مؤثر واقع می شوند:«داشتم به تو فکر می کردم.» یا:«امیدوارم که روز خوبی داشته باشی.» یا اگر به مسافرت رفته اید:«همین الآن به مقصد رسیدم » آه که چقدر از شنیدن این جمله خوشحال می شوند، زیرا به معنای رسیدن و اعلام ورود و دقیقاً متضاد رها کردن و ناپدید شدن است.

4-نزد دیگران از آنها تعریف کنید.

هنگامی که دیگران مثلاً دوستان یا اعضای خانواده حضور دارند منتظر فرصت مناسبی باشید تا در لا به لای صحبتها از او تعریف کنید.به عنوان مثال چنانچه صحبت درباره ی غذا و آشپزی و .... است بگویید:« زهرا .. مریم .. فاطمه (اسم همسرتان) چنان آشپزخوبی است که دیگر دوست ندارم هیچوقت در رستوران غذا بخورم.»اگر صحبت درباره ی کار و شغل است بگویید: «به شما گفتم که درآمد (اسم همسرتان)این ماه از تمامی همکارانش بیشتر بوده» اگر صحبت به بچه ها شد مثلاً بگویید:« .... چنان مهارتی در برخورد با بچه ها دارد که باور نمی کنید.باید بازیهای خلاقانه ای را که در جا برای آنها ابداع می کند، ببینید.من یکی که دوست دارم ساعتها بنشینم و بازیهایشان را تماشا کنم.»

هنگامی که زنی احساس می کند به او افتخار می کنید از خوشحالی در خود آب می شود به این جهت امتیاز زیادی به شما می دهد.یک تعریف و تحسین در حضور دیگران معادل ده تعریف و تحسین درخلوت ارزش دارد. تعریف و تحسین، نوعی پیش نوازش کلامی محسوب می شود.

5-برای با همسر بودن برنامه ریزی کنید.

برنامه ریزی همواره موجب تحریک زن ها می شود و به او احساس امنیت می دهد.برنامه ریزی موجب می شود احساس کنید شما به آنها فکر می کنید. برنامه ریزی موجب می شود از شما متشکر و ممنون باشند. بزرگ یا کوچک، فرقی نمی کند. مهم این است که برای با آنها بودن برنامه ریزی کنید.

بعض از مردان عذر و بهانه می آورند که زن ها بهتر از مردها برنامه ریزی می کنند.پس چرا خودمان را دردسر دهیم؟ پاسخ این است که:

چنانچه مرد برنامه ریزی کند زن احساس می کند از او مراقبت و مواظبت شده است. برنامه ریزی مرد به زن نشان می دهد که مرد با افکار خود برای آینده ی زن سرمایه گذاری می کند و هر دو با هم زندگی را پیش می برند

موضوع و محتویات آن ابداً مهم نیست.بلکه نفس برنامه ریزی مهم است.به همین دلیل برنامه ریزی از هر نوع آن که باشد احساسات بسیار خوبی را در زن تولید می کند.

6-با آنها به خرید بروید.

مجبور نیستید زیاد این کار را بکنید.همان یکبارش هم به منزله ی واریز کردن مقادیر هنگفتی درحساب بانکی عشق و صمیمیت زن به حساب می آید حسابی که می توانید بعداً از آن برداشت کنید!اغلب زن ها عاشق خرید کردن هستند. خرید برای بسیاری از زن ها تجربه ای احساسی و صمیمانه به شمار می رود.لذا چنانچه به زنان پیشنهاد خرید رفتن بدهید، هیجانی بزرگ برای آنها به حساب می آید. بخصوص خرید لباس برای آنها هنگامی که نظر شوهر را در مورد لباس انتخابی می پرسند که برای آنها به نوعی تجربه ای با نشاط و تحریک امیز به حساب می آید.

7- زن را غافلگیر کنید.

زن دوست دارد همسرش او را متعجب و غافلگیر کند. زمانی که بصورت غیر منتظره و برنامه ریزی نشده کاری برای همسرتان انجام می دهید. احساسی دلچسب و خوشایند به او دست می دهد. زن احساس می کند کسی از او حفاظت می کند.

اصلاً این طور نیست با هرچیزی می توانید زن را غافلگیر کنید.با گل به خانه بیایید، با انجام دادن خریدهای خانه در هنگامی که فرصت انجامش را ندارند او را غافلگیر کنید.

یا اوقاتی را که می دانید روز پرکاری را پشت سر گذاشته اند و  وقت یا حوصله ی آشپزی نداشته اند برای شام از بیرون غذا سفارش دهید.

هفت مورد فوق تنها بخشی کوچک از فهرست سرمایه گذاری های کوچک که سودهای کلانی را برای تان به همراه خواهد آورد را تشکیل می دهند. از نامزد یا همسرتان بخواهید تا موارد مشخص خود را به این فهرست اضافه کند.

آنچه زن ها دوست دارند مردها بدانند:

تعهد واقعی یک حلقه ی ازدواج،عقدنامه یا سند ازدواج یا سال هایی نیست که با یکدیگر زندگی کرده اید.بلکه رفتار شماست در یک یک روزهای زندگی تان، با فردی که دوستش دارید.

به آرزوی توفیق برای سلامت رفتارمان در زندگی زناشویی و به امید روزی که هیچ جوانی بدون همسر نباشد.

منبع: http://www.mardoman.net

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد